Kes saab Eesti meistriks? vol.3

Kes saab Eesti meistriks? vol.3

Kes saab Eesti meistriks? vol.3

📅18 august 2014, 22:06

STAMeistrivõistluste arvestusele lisaks sõidetakse ka karikasarja Street A ja Street B klassides.

Street A on tänavaautodele mõeldud klass, kus 1/4 miilil kiireimaks ajaindeksiks on 13,50 sekundit. Auto peab olema täiesti tänavalegaalne. Ka on keelatud kasutada igasugust võistluslikku iseloomu omavaid rehve. Küsisime ka Street A klassi võistlejatelt muljeid sellest hooajast.

Street A klassis hoiab esimest kohta Tarvo Järv 2956 punktiga. Tarvo sõidab Mitsubishi EVO 10-ga, mis on juba tehasest välja tulles piisavalt hea, et tagada kahel võistlusel esikoht ning ühel etapil teine koht vaid kahe sajandikuga liidri ees. Tarvo enda sõnul on hooaja suurimaks õnnestumiseks esimene võistlus, kus lõunanaabritega käis tihe rebimine. Terve hooaja on ta üritanud lihvida oma reaktsiooniaega, mis on enamasti jäänud 0,002 sekundi kanti. Viimasel etapil tuleb talle konkurentsi pakkuma ka abikaasa Marge, kelle auto sai seadistatud sõitma klassi indeksit 13,50 sekundit.

Teist kohta hoiab enda käes Martin Veedler oma Saab 900-ga ja 2255 punktiga. Viimase etapi sihiks on võetud teise koha hoidmine ning oskuste lihvimine.Naeru tõi Martini näole teine etapp, kus oma suurimat konkurenti, Tarvot, sai võidetud ja esikoht koju toodud.

2049 punktiga on Martini kannul Raigo Lepp. Kaks etappi sõitis ta Audi S4-ga, kolmandal osales BMW 328i-ga. Hooajaga on mees üldiselt rahul, kuid viimast etappi teeb ta hoopis kaasa Street Modified klassis. BMW on saanud sellele klassile vastavad täiustused turvanõuete kohaselt.

Neljandal kohal on Mare Erich 1856 punktiga.Suurimaks võiduks on Marel see aasta ette näidata kvalifikatsioonivõit täpse indeksi tabamisega. Oma sõiduvahendi Mitsubishi Lancer Ralliart-iga on naine rahul, seda muuta pole plaanis. Mare võistleb esimest hooaega ning seepärast meeldiks talle kohe väga panna punkt hooajale finaalikohaga.

Teine naisvõistleja selles klassis Ketlin Semidotski on Marest maas vaid 5 punktiga ning tema enda ütluste kohaselt ühtegi võistlejat alahinnata ei tohiks, kõik on veel võimalik. Ketlinile meeldiks oma kapil näha veel ühte karikat, kui enda kallal piisavalt tööd teha. Oma roosa katusega Subaru Imprezaga sõidetakse igapäevaselt, seega täiustama pole seda plaanis hakata, vaid väga hellalt hooldada ja hoolitseda.

Eelmise aasta esikoha omanik Raiko Karema, on hetkel kuuendal kohal 1637 punktiga. Hooajaga ta väga rahul ei ole, kuna auto, Audi S4, sai korralikult liikuma alles kolmandaks etapiks. Samuti ei saa rahul olla punase tulega, mis 3. etapil sai võetud, reaktsiooniga -0,05. Kusjuures oli see Raiko “kiirenduskarjääri” teine punane. Positiivse õnnestumisena tõi Raiko aga välja viimasel etapil võetud reaktsiooni aja 0,002. Samuti võib suureks õnnestumiseks lugeda eelmisel nädalavahetusel Audiklubi dragil sõidetus uus isiklik rekord – 13,479 sek.

Tema järel 1525 punktiga on Reigo Pless, kes võistleb Volkswagen Golfiga. Kuna auto mootor otsustas pisut katki minna, siis järgmisel etapil ta oma autoga võistelda ei saa. Reigo ei lase aga tujul langeda ning loodab siiski viimaseks etapiks leida mingisuguse liikuri, millega oma oskusi lihvima ja katsetama tulla.

Üldiselt on kõik võistlejad hooajaga rahul ning põhilist rõõmu toob igal võistlusel seltskond, kellega koos ühiselt kaasa elatakse.

Järgmisel aastal ootame ikka juurde uusi sõitjaid, kes samuti  võiksid kiirendusepisikut otsima tulla!