17.03.2015 toimunud kiirenduse ja lõppkiirusvõistluste alakomitee otsused

17.03.2015 toimunud kiirenduse ja lõppkiirusvõistluste alakomitee otsused

17.03.2015 toimunud kiirenduse ja lõppkiirusvõistluste alakomitee otsused

📅23 märts 2015, 10:44
Reino Poom (photo by: Tarvo Oras)

Reino Poom (photo by: Tarvo Oras)

Teisipäeval, 17. märtsil kogunes esimest korda EAL Kiirenduse- ja lõppkiirusvõistluste alakomitee uus koosseis, et paika panna uue alakomitee töökorraldus ja kodukord. Võeti vastu rida muudatusotsuseid. Arutati ka Eesti kiirendusspordi tulevikku puudutavaid küsimusi. Üksmeelselt jõuti arusaamale, et uue alakomitee peamisteks ülesanneteks peavad saama spordiala madalseisust välja toomine, sponsorite ja uute sõitjate meelitamine ning spetsiaalse kiirendusraja projekti käivitamine.

 

 

 

 

Tähtsamad teemad olid järgmised:

 
*Lähinädalatel uuendada ja kaasajastada kogu kiirendus- ja lõppkiirusvõistlustega seotud infomaterjalid.
*Tõlkida inglise keelde tähtsamad dokumendid nagu üldjuhend ning autode ja mootorrataste tehnilised reeglid.
*Alakomitee ametlik üldine e-maili aadress on kiirendus@autosport.ee. Sellesse postkasti ootab alakomitee kõigi soovijate ettepanekuid, nõuandeid, probleeme ja muud infot, mis puudutavad Eesti kiirendussporti.
*Kogu kiirendust puudutav info (sh juhendid, reeglid, uudised, võistluste ja võistlustele registreerimise info, jne) saab olema Eesti Autospordi Liidu kodulehel (www.autosport.ee/kiirendus)
*Luua kava, mille alusel, järk-järgult minna Eestis üle rahvusvaheliselt tuntud võistlusklassidele. Seda kava hakata võistlejatele tutvustama juba hooajal 2015. Klassijaotuse muutmine viia sisse vastavalt võimalustele ja reaalsete sõitjate, korraldajate, päästemeeskondade ja muude asjaosaliste täielikule valmisolekule.
*EMV sõitjate testipäev toimub 18. aprill, Haapsalus, SR Hooaja Avamise ürituse raames.
*Võistlejate, asjaosaliste ning alakomitee kokkusaamised ja arutelud iga hooaja lõpus.
*Alakomitee poolne soovitus korraldajale, tõsta EMV ja karikasarja osalustasusid järgmiselt:

Eelregistreerimine/koha peal
ST/A ja ST/B                                   25/35 eur
SET ja PET                                      60/70 eur
Pro Bike ja Street Bike                  60/70 eur
Super Comp ja ST/MOD              80/90 eur
OL                                                  100/110 eur

Osalustasude peamiseks tõusu ajendiks on suurenenud kulutused võistluste taseme ning raja kvaliteedi parandamiseks. Samuti soov pakkuda pealtvaatajatele paremaid võimalusi (tribüünid) ning rohkem ala populariseerida ning võistlusi kajastada.
Samuti soovitab alakomitee kasutada osa tõstetud osalustasudest rahalisteks auhindadeks või väärtuslikemate auhindade tarbeks.

Reeglite muudatused 2015 hooajast:

 
*Rehvi muudatused võistlejate soovile vastu tulles:
-Klassis STREET A lubada kõik radiaal-rehvid juba algavast hooajast. Endiselt jäävad keelatuks kiirenduses kasutatavad täisslikid ning tänavasõiduks lubatud ET Street ja muud sarnase tegumoega rehvid.
-Klassides STREET B ja STREET MODIFIED lasta vabaks rehvi laius, tüüp ja mark juba aastast 2015. Selle reegli järgi võib nendes klassides, alates algavast hooajast kasutada ükskõik millise laiuse või tegumoed võidusõidu- või tänavarehve.
*Turvalisuse ja ohutuse tõstmise huvides kindad kohustuslikuks kõigile, kes sõidavad kiiremini kui 11,500 sek.
*JUNIOR BRACKET klass arvata karikasarja klasside hulka.

Reeglite muudatused 2016 hooajast:

 
*Street Bike klass muuta analoogselt autode Street A ja Street B klassile karikasarja klassiks hooajast 2016.
*Kehtivad kaalupiirangud üle vaadata ning kinnitada või muuta hooajast 2016.